Bądź gotowy do wyzwań

Chcesz być zdrowy? Musisz angażować się w pewnego rodzaju ćwiczenia lub aktywności ruchowe. Aktywność fizyczna dla układu sercowo-naczyniowego jest niezbędnym czynnikiem w utrzymaniu zdrowia. To sprawia, że organizm jest silny, sprawny i elastyczny i jest gotowy do podjęcia wszelkich wyzwań, jakie na niego rzucisz. Polecam dążyć do sumy 30 minut minimum wysiłku każdego dnia. Jedz owoce i warzywa Bądź kreatywny, użyj odmian i znajdź sposób, aby dodać te mocarze odżywcze do każdego posiłku. Polecam skupić się na ciemnych, zielonych liściastych warzywach zwłaszcza dla zdrowia serca układu pokarmowego i obfitej energii. Znajdź i jedz odpowiednią ilość białka- pozostawiając miejsce dla tego źródła białka, które będzie pasować do twoich potrzeb i stylu życia. Zdecyduj sam, czy chcesz zwierzęce czy roślinne źródła białka czy oba. Najaktywniejsi dorośli potrzebują około 45-60 g białka dziennie. Będzie to mogło się zmienić w zależności od poziomu aktywności, jak i samego życia. I nie wiem czy wiesz, ale również bardzo ważne jest utrzymanie zdrowych relacji międzyludzkich. Zdrowe relacje poprawią jakość życia w wielkim stylu. Będziesz w stanie wiedzieć, że są one zdrowe, jeśli czujesz się wspierany i kochany, a nie emocjonalnie wyczerpany. Zdecyduj sam czy ktoś lub coś, powinno pozostać w twoim życiu i w jakim charakterze będzie. Idź do lekarza i korzystaj z regularnych badań kontrolnych. Po prostu zrób to. Chodzi o bycie w pełni żywym w każdym momencie i o to by robić rzeczy, które sprawiają, że twoje ciało czuje się dobrze dzięki którym Twoje serce czuje, że żyje i czujesz wdzięczność za każdą chwilę każdego dnia.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.